Kalite Politikamız

Ürünleri, kuruluşa özgü çözümleri, meslek etiğine uygun müşteri odaklı ve kaliteli hizmet anlayışı ile somun imalatı sektöründe lider kuruluşlar arasında sürekli var olmak; yurtdışı pazarında ürün ve hizmetleri ile yer almak; sektörün önde gelen imalat kuruluşları ile stratejik iş ortaklıklarını geliştirmek ve kalite yönetim sistemimizi uyararak sürekli geliştirmektir.

Çalışma İlkelerimiz

  • Müşterilerine değer katan ürünler sunmak
  • Müşteri memnuniyetini ön planda tutan müşteri odaklı hizmet sunmak
  • Konusunda uzman çalışanları ile sürekli geliştirme çalışmaları yapmak ve somun imalatı alanında kalitemizle anılmayı sağlamak
  • İnsana yatırım yaparak çalışan mutluluğu ve motivasyonunu sağlamak
  • Satış öncesi ve sonrası gerekli hizmeti sunarak müşteri sadakatini arttırmak
  • Faaliyetlerimizi ve hizmetlerimizi sürekli iyileştirme ve ilgili tarafların ihtiyaç ve beklentileri çerçevesinde gerçekleştirirken: Kalite, Çevre ve İSG Yönetim Sistemi dahilinde uygulanabilir ş̧artları yerine getirmek için yürürlükte olan yasal gereklilikler ve standartlara uymak.

Kalite Hedeflerimiz

Şirketimizin sürekli iyileşmesi ve gelişmesini sağlamak adına her yıl ulaşılabilir hedefler belirlemekteyiz. 35 yılı aşkın tecrübemizle her yıl belirlediğimiz hedeflere kararlı adımlarla ulaşmaktayız.

2018 Kalite Hedeflerimiz

Memnun müşteri sayısının %50 artması, Çalışan personelimize senelik kişi başı 4 saat eğitim vermek, Çalışan memnuniyetinin %100 sağlanması,
Tahsilât sürelerinde sapmaların önlenmesi, Muhasebe kayıtlarının ileriye dönük projeksiyon yapabilmeyi sağlayacak verileri zamanında ve doğru olarak verebilmesinin sağlanması,
Satışların ciro ve tonaj olarak %50 arttırılması, En az 10 yeni kurumsal müşteri kazanılması.
Hatalı üretim oranını % 3’ün altına çekmek.